ماندگارسازان آکسون

مشاور برق صنعتی۰۹۱۲۵۳۳۸۱۸۶

مشاور برق صنعتی

مشاور برق صنعتی شرکت ماندگارسازان آکسون یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه مشاوره برق صنعتی است که از تجربه و دانش خود برای ارائه خدمات برق صنعتی به مشتریانش استفاده می‌کند. این شرکت با داشتن تیمی متخصص و با توجه به استفاده از فناوری‌های روز دنیا، به مشتریان خود خدمات مشاوره برق صنعتی با کیفیت و قابل اعتماد ارائه می‌دهد.

راه‌اندازی سیستم‌های برق صنعتی

مشاوره برق صنعتی شامل برنامه‌ریزی، طراحی، نصب و راه‌اندازی سیستم‌های برق صنعتی می‌شود. تیم متخصص شرکت ماندگارسازان آکسون با توجه به نیازهای مشتریان، بهترین راه حل‌ها را ارائه می‌دهد و اطمینان می‌دهد که سیستم‌های برق صنعتی به بهترین شکل ممکن کار می‌کنند.

راه‌اندازی سیستم‌های برق صنعتی
راه‌اندازی سیستم‌های برق صنعتی

از جمله خدمات این شرکت می‌توان به مشاوره در زمینه انتخاب تجهیزات الکتریکی، بهینه‌سازی مصرف انرژی و ایمنی برق اشاره کرد. این خدمات باعث بهبود عملکرد و کارایی سیستم‌های برق صنعتی می‌شود و به مشتریان کمک می‌کند تا هزینه‌های خود را کاهش دهند و بهبود‌های لازم را اعمال کنند.

شرکت ماندگارسازان آکسون

امور طراحي و مهندسي شرکت ماندگارسازان آکسون،  مشغول به فعاليتهاي مشاوره مهندسي و طراحي مي باشد. اين گردآور با بكار گيري کارآزمودگان با تجربه، در مقاطع دکترا، كارشناسي ارشد و کارشناسي، قادر به ارائه خدمات مهندسي پايه، تفصيلي و مشاوره درقالب بخشهاي مختلف مهندسي به شرح ذيل مي‌باشد:

طراحي فرآيندهاي توليد در صنايع نفت، گاز و پتروشيمي

طراحي فرآيندهاي توليد در صنايع فولاد

مکانيک

لوله کشي

برق

 

مشاور برق صنعتی
مشاور برق صنعتی

طراحي، اجرا، بازرسی و مهندسي خريد در سيستم هاي اعلام حريق و حفاظتي ، پست هاي برق  تاسيسات روشنايي ابزار دقيق و كنترل

انتقال و پستهای برق

طراحي و اجرا در زمينه تأسيسات زيربنايی و يوتيليتی صنايع، دربرگیرنده شبکه­های توزيع گاز، برق و آب، خطوط انتقال و پستهای برق، كنترل و ابزار دقيق و … به شرح ذيل:

سيستم تهويه ساختمان هاي اداري و صنعتي

سيستمهاي برداشت، تصفيه و توزيع آب

مشاور برق صنعتی

سيستمهاي تصفيه پساب و پياده سازي سيستم مديريت آب

سيستم هاي توليد هواي فشرده، واحدهاي تفكيك هوا و …

سيستم هاي تصفيه پساب

مشاور برق صنعتی

ساير خدمات مهندسي

 

گروه مهندسی ماندگارسازان آکسون با توکل بر خداوند متعال و پشتکار نیروهای خویش تجربه در پروژه های برق و با بهره گیری از فرهنگ مهندسین و تکنسین های کارآزموده خدمات خویش را به شرح ذیل ارائه می نماید و آماده عقد پیمان نامه جهت تعمیر و حفاظت کلیه پروژه های برقی می باشد

هوشمند سازی برق منازل

نصب دزدگیر در منازل و اماکن بازرگانی و اداری

اجرای پروژه های برق ساختمانی

مشاوره نقشه و اجرای پروژه های برق صنعتی

مشاور برق صنعتی

مشاوره نقشه و اجرای پروژه های برق بازرگانی و اداری

مشاوره و محاسبه نورپردازی بدست کامپیوتر

مونتاژ و نصب انواع تابلو برق صنعتی

مشاور برق صنعتی

مونتاژ و نصب گونه ها تابلو برق مدار اجازه و قدرت

نورپردازی ساختمان – اداری – تجاری

نصب و تاسیس اعلام حریق

نصب گونه ها آیفون تصویری

PLC نصب و راه اندازی مدارات

مشاور برق صنعتی

مونتاژ و نصب تابلو برق کنتور

نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته

نصب گونه ها لوستر – چراغ های تزئینی و دیواری

کابل کشی تلفن و رفع اتصالی

اجرای درب های اتوماتیک

UPS نصب و تاسیس برق اضطراری

عیب یابی  سیستمهای برق

بازسازی سیستم های برق و تلفن

نصب انواع چراغ های نور توکار و روکار

هوشمند سازی برق منازل
هوشمند سازی برق منازل

مشاوره و مدیریت تاسیسات الکتریکی ساختمانی و صنعتی

تاسیسات الکتریکی ساختمان :

تاسیسات الکتریکی ساختمان شامل طراحی، مشاوره، اجرا و بازبینی بر اجرا می‌باشد.  گروه مهندسین ماندگارسازان آکسون با تجربه دها پروژه ساختمانی در تمامی‌ امور توانایی ارائه خدمات را دارد. مشارکت با پروژه های مسکونی و اداری‌-تجاری در بحث‌های نظارت، اجرا، طراحی و حتی مشاور‌ه ای نمایانگر تجربه بالا تیم برق این گروه می‌باشد.

از سایر توانایی ‌های مهندسین این دفتر می‌توان به به کارگیری بروز‌ترین نرم افزار‌های طراحیِ روشنایی و نرم افزار‌های طراحی ساختمانی اشاره کرد.

طراحی تاسیسات الکتریکی دربرگیرنده بخش‌های زیادی می‌باشد. طراحی سیستم روشنایی، سیستم آذرخش گیر، طراحی تابلو ها، طراحی رایزر‌ها، چاه های ارت و … اصلی‌‌ترین بخش‌های طراحی تاسیسات الکتریکی ساختمان هستند. گروه آسمان با سهم گیری از به روز‌ترین نرم افزار‌های طراحی بهترین خدمات را به مشتریان و کارفرمایان عزیز ارائه می کند.

طراحی تاسیسات الکتریکی

یکی‌ از شاخصه ‌های اصلی‌ که در تیم طراحی تاسیسات الکتریکی گروه مهندسین ماندگارسازان آکسون دیده می شود، تجربه اجرایی تیم طراحی است که کمک می‌کند  طرح ارایه شده در هنگام اجرا به هیچ مشکلی برخورد نکند. تیم طراحی گروه مهندسین ماندگارسازان آکسون این سربلندی را دارد که با رعایت استاندارد‌های روز دنیا و استاندارد‌های مربوط به مبحث‌های سامانه مهندسی‌، بهترین طرح  را ارایه کرده و در  اختیار مشتریان پیمان دهد.

یکی‌ از اصلی‌‌ترین بحث‌هایی که در امر اجرا هستی دارد، اجرای درست تیم اجرایی است. با توجه به دلنازک بودن تاسیسات الکتریکی ساختمان که در چهره اجرای غیر درست (عدم رعایت نکات ایمنی تخصصی برق) می تواند خسارت جانی و مالی جبران ناپذری را برای کارفرما و مهندسین اجرایی به بار آورد.

حضور یک ناظر به عنوان ناظر مقیم یا ناظر غیر مقیم در پروژه‌های ساختمانی امری بایسته است، تیم گروه مهندسین ماندگارسازان آکسون با تجربه بالای خویش و اطلاعات بالا از مسائل فنی‌ توانایی ارائه خدماتی از قبیل: نظارت بر اجرا، بازبینی بر تیم اجرای، وارسی بر طرح و… را  به مشتریان و کارفرمایان دارد.

 

مشاوره تخصصی در زمینه برق صنعتی و اتوماسیون

مشاوره قبل از ساخت:

یکی‌ از مهمترین سرنوشت ها در امر ساخت و ساز بحث مشاوره‌ای است. گاهی‌ دیده شده است که کارفرمایان عزیز به انگیزه عدم ادب کافی‌ درباره مسائل فنی‌ با تیم‌های طراحی خود به دشواری ها برخورده اند. تیم مشاوره‌ای گروه مهندسین ماندگارسازان آکسون این اطمینان را می دهد که با دانش بروز و تجربه خود از به هستی آمدن این دست مشکلات ممانعت کند.

 امور پیمانکاری تاسیسات الکتریکی

در کناره تمامی‌ مراحل آنچه که مایه نتیجه ای خوب و مناسب در تاسیسات الکتریکی میشود، تیم اجرایی با تجربه و ماهر است. تیم اجرایی گروه ماندگارسازان آکسون با تجربه بیش از 10 سال کار اجرایی به کارفرمایان عزیز این اطمینان را می دهد که به بهترین نحو و با کمترین دیرکرد یا حتی خطا پروژه را اجرایی کنند. تمامی‌ پروژه‌های که تیم اجرایی گروه مهندسین ماندگارسازان آکسون در درازا این چند سال انجام داده است، نمایانگر تجربه بالا در امر اجرا است. تیم اجرایی گروه مهندسین مشاور بماندگارسازان آکسون همش رضایتمندی مشتریان و کارفرمایان عزیز را سر لوحه خود پیمان داده است.

انجام کلیه امور پیمانکاری تاسیسات الکتریکی ساختمانی و صنعتی با نازلترین بها و با بازبینی مهندسین نظام مهندسی تا فرجام کار

محاسبات و اجرای سیم و کابل ها
عیب یابی برق کشی تک فاز و سه فاز
اجرا و آزمایش سیستم ارتینگ و آذرخش گیر
اجرای سیستم اعلام حریق
طراحی تابلوهای خفگی ضعیف و متوسط
نصب دوربین های مدار بسته و دزدگیر
نورپردازی کناف و نمای ساختمان

 

مشاور برق صنعتی

پروژه های برق صنعتی و ساختمانی
مشاوره فنی برق
تابلوهای برق صنعتی
مشاور برق صنعتی در تهران
مشاور برق صنعتی تهران
مشاور برق صنعتی پاسداران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *