ماندگارسازان آکسون

خرید تابلو برق صنعتی و ساختمانی در تهران

خرید تابلو برق صنعتی و ساختمانی در تهران

خرید تابلو برق صنعتی و ساختمانی در تهران

خرید تابلو برق صنعتی و ساختمانی در تهران از اهمیت بالایی برخوردار است. تابلوهای برق صنعتی و ساختمانی مهمترین عنصر ایمنی و عملکردی در هر ساختمان و واحد صنعتی می‌باشند. انتخاب و خرید تابلو برق با کیفیت و استاندارد، از اهمیت بالایی برخوردار است و برای اطمینان از عملکرد صحیح و ایمنی سیستم برق، حائز اهمیت است.

تابلو برق مسکونی

 

برای فراهم کردن توزیع جریان برق به مشاعات و واحدهای مسکونی، حتما نیاز به تابلو برق داریم. این تابلوها به عنوان راهنمایی برای سیم کشی برق عمل می کنند و از سیستم کلی برق در مقابل برق گرفتگی و اتصالات کوتاه حفاظت می کنند.

خرید تابلو برق صنعتی و ساختمانی در تهران
خرید تابلو برق صنعتی و ساختمانی در تهران

تمامی فیوزها، کنتورها، کلیدهای محافظ، چراغ‌های سیگنال و سایر تجهیزات برق داخل تابلو برق ساختمان نصب می شوند. بر اساس نوع واحد مسکونی و تعداد آنها، تابلوهای برق ساختمانی به سه دسته تقسیم می شوند: تابلو برق عمومی، تابلو کنتور و تابلو تقسیم واحد.

 

 سفارش تابلو برق در شهر تهران

اگر به دنبال یک جعبه یا محفظه‌ای هستید که تمامی تجهیزات برقی در آن نصب شوند، به دنبال یک تابلو برق می‌گردید. این تجهیزات شامل فیوزها، کلیدها، قطعات حفاظتی و کنترلی می‌باشند. همچنین تابلو برق‌ها دارای یک نمایشگر برای نمایش فرکانس، ولتاژ، جریان و… هستند که روی آن نصب می‌شود. وظیفه اصلی این دستگاه الکتریکی پایش، کنترل و توزیع انرژی برق است. در حال حاضر، خرید تابلو برق در تهران به دلیل مشکلات فراوان در نصب تجهیزات برقی، با استقبال زیادی روبه‌رو است.

تابلوهای برق به طرز ساده‌ای برای کنترل توزیع برق در مجتمع‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین، انواع پیچیده‌تر این دستگاه‌ها در پروژه‌های ساخت و ساز، میادین نفت و گاز، نیروگاه و… استفاده می‌شوند. نصب تجهیزات برقی در این محفظه‌ها با جلوگیری از اتصالات احتمالی، ایمنی بیشتر در برابر عوامل محیطی را هم فراهم می‌کند.

تابلو برق صنعتی و ساختمانی
تابلو برق صنعتی و ساختمانی

راهنمای خرید تابلو برق صنعتی و ساختمانی در تهران

هنگامی که به دنبال خرید تابلو برق صنعتی و ساختمانی در تهران هستید، باید به ۱۰ نکته مهم توجه کنید. این نکات شامل انتخاب نوع تابلو برق، جنس بدنه، میزان جریان و ولتاژ مورد نیاز، استانداردهای عدم نفوذ آب، استانداردهای حفاظت دستگاه، نوع بدنه، محل نصب، برندهای معتبر، خدمات پس از فروش و موجودی دفترچه راهنما و کاتالوگ می‌باشد. این نکات را به دقت رعایت کنید تا بهترین تابلو برق را برای خود انتخاب کنید.

 

قیمت خرید تابلو برق

 

خرید تابلو برق صنعتی و ساختمانی در تهران به هیچ وجه نباید به صورت بی‌حوصله و ارزانی انجام شود. باید به دقت به کیفیت و تجهیزات مورد استفاده در تابلو دقت کرد. همچنین حتما باید مطمئن شد که تابلو دارای سیستم محافظتی مناسب است.

حضور سیستم شناسایی خطا در تابلو بسیار اهمیت دارد. این سیستم می‌تواند از وقوع خطرات ناشی از خطاها جلوگیری کند و از تخریب سیستم جلوگیری نماید. همچنین داشتن کنترل دستی برای مواقع اضطراری می‌تواند از وقوع حوادث جلوگیری کند. تمام این عوامل باید در نظر گرفته شود و به قیمت نهایی تابلو برق تاثیر گذارند.

 

تابلو برق با فشار قوی

 

تابلو برق با فشار قوی یا ژنراتورهایی با توان بالای 1000 ولت شناخته می‌شوند. برای خرید تابلو برق در شهر تهران، حتما بیاید اطمینان حاصل کنید که تمام اجزای آن از استانداردهای بالا و کیفیت مناسبی برخوردارند. اجزای ضعیف می‌توانند منجر به وقوع حوادث خطرناکی شوند. همچنین برای خنک کردن سیستم قدرت الکتریکی تابلوهای با فشار قوی از گاز SF6 استفاده می‌کنند.

 

تابلو برق با فشار ضعیف

تابلو برق با فشار ضعیف معمولا برای استفاده در منازل و مصارف خانگی مناسب‌اند و تا ولتاژ 1000 ولت عملکرد خوبی دارند. این تابلوها در سطوح جریان 7400 آمپر هم موجود هستند. انواع مختلفی از دستگاه‌های فشار ضعیف وجود دارند، از جمله:

– MCC یا سیستم موتور کنترل سنتر
– تابلو کنترل و حفاظت
– اصلاح ضریب قدرت
– PCC یا تابلو پاور کنترل سیستم
– کنترل اتوماسیون

 

تابلو برق با فشار متوسط

تابلو برق با فشار متوسط بیشتر برای صنایع پتروشیمی، عمرانی، نفت و گاز، صنعتی و نیروگاهی استفاده می‌شوند. این تابلوها معمولا تا ولتاژ 36000 ولت را تحمل می‌کنند و به دو نوع تابلو برق GIS و تابلو با عایق هوا تولید می‌شوند.

 

چه چیزهایی در یک تابلو برق وجود دارد؟

در یک خرید تابلو برق صنعتی و ساختمانی در تهران استاندارد، انواع قطعات و تجهیزات مختلف استفاده می‌شود. این تجهیزات باید به درستی بین کارفرما و پیمانکار تعیین شود. در زیر با اجزای تابلو برق آشنا خواهید شد:

– کلیدها: این ابزارها وظیفه وصل یا قطع مدار را برعهده دارند. نمونه‌های مهم آنها شامل کلیدهای سلکتوری، غلتکی، فلوتر سوئیچ، میکروسوئیچ، بوش باتون و … می‌باشد.
– کنتاکتور: این تجهیزات برای کنترل از راه دور تابلو برق استفاده می‌شود.
– بی متال: هنگام عبور جریان زیاد، فرمان قطع آن را ارسال می‌کند.
– رله‌ها: این تجهیزات در تابلو برق خطاهای مختلف را تشخیص می‌دهند و سیگنال به قطع‌کننده ارسال می‌کنند.
– ترانس جریان: برای افزایش یا کاهش جریان ولتاژ در تابلو برق استفاده می‌شود.
– تجهیزات اندازه‌گیری: برای اندازه‌گیری پتانسیل جریان برق استفاده می‌شود.
– بدنه دستگاه: یک محفظه فلزی که تمامی قطعات و تجهیزات درون آن قرار می‌گیرند.
– سیم و کابل: این قطعات برای ارتباطات در تابلو برق استفاده می‌شوند.

 

ساختار تابلو برق

 

تابلوهای برق به دسته‌بندی‌های مختلفی بر اساس ساختار تقسیم می‌شوند که در اینجا به بررسی آنها می‌پردازیم.

تابلوهای متال انکلوزد، در این نوع تابلوها تمامی تجهیزات و قطعات الکتریکی درون یک محفظه فلزی بسته و نصب می‌شوند، از جمله دستگاه‌های اندازه‌گیری، ترانس ولتاژ و جریان، کلیدها و…

تابلوهای متال کلد، یکی از انواع تابلوهای برق هستند که محفظه‌های آن از یکدیگر جدا شده‌اند. این تابلوها از انتقال خطا به محفظه‌های دیگر جلوگیری می‌کنند تا در صورت خراب‌ شدن یک محفظه، سایرین دچار آسیب نشوند.

تابلوهای دیواری، یکی از انواع تابلوهای برق هستند که در دو نوع روکار و توکار طراحی شده‌اند و بر روی دیوار نصب می‌شوند.

تابلوهای Rack، این نوع تابلو برق‌ها از نوع قفسه‌ای هستند و محفظه‌های الکترونیکی، کنترل، اندازه‌گیری، مخابراتی و… را می‌توان روی آنها نصب کرد.

تابلوهای مرکز قدرت، برای تغذیه MCCها ساخته می‌شوند و امکان تغذیه چندین MCC را دارند.

تابلوهای کشویی، این نوع تابلوها به صورت کشویی تولید و برای کنترل موتورها استفاده می‌شوند و قیمت بالایی دارند.

 

خرید تابلو برق برای کارگاه

یکی از اصلی‌ترین نوع خرید تابلو برق صنعتی و ساختمانی در تهران برای حفظ ایمنی افراد و تجهیزات در هر کارگاهی استفاده می‌شود. تابلو برق کارگاهی برای تجهیز موقتی یا پروژه‌های مختلف برای دسترسی به برق با ایمنی بالا استفاده می‌شود. این تابلوها می‌توانند تک فاز یا سه فاز باشند و بر اساس شرایط نصب شدن متفاوت طراحی می‌شوند. تابلوهای برق کارگاهی که خارج از ساختمان نصب می‌شوند باید به عوامل مختلف محیطی مقاوم باشند. قیمت این تابلوها بر اساس ابعاد و نیازهای کارگاه متغیر است. برای اطلاعات بیشتر و خرید تابلو برق کارگاهی با مشاوران ما تماس بگیرید.

از این به بعد، تجربه خرید تابلو برق صنعتی و ساختمانی در تهران را با ما تجربه کنید.

هزینه تابلو برق فرمان

تابلو برق فرمان برای کنترل موتورهای الکتریکی استفاده می‌شود. این تابلوها به صورت ثابت یا کشویی طراحی می‌شوند و برای کنترل موتورهای سه فاز یا تک فاز استفاده می‌شوند. برای اطلاع از قیمت و روش خرید تابلو برق صنعتی و ساختمانی در تهران فرمان می‌توانید با ما تماس بگیرید.

با ما همراه باشید و از بهترین خدمات و تجربه خرید تابلو برق صنعتی و ساختمانی در تهران لذت ببرید.

قیمت تابلو برق استخری

تابلو برق در استخرها برای حفظ ایمنی و کنترل جریان الکتریکی استفاده می‌شود. این تابلوها می‌توانند ایستاده یا دیواری باشند و در موتورخانه استخر نصب می‌شوند. برای اطلاع از قیمت و خرید تابلو برق استخری با مشاوران ما تماس بگیرید.

همین حالا به ما مراجعه کنید و از تنوع و تنوع محصولات ما در زمینه خرید تابلو برق صنعتی و ساختمانی در تهران بهره مند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *